Patiënten zijn prioriteit bij ons
Dat u voor onze kliniek kiest waarderen wij enorm. Ons team zorgt voor de beste en meest veilige zorg. Maar ook voor uitstekende nazorg mag u op ons rekenen. U heeft onze volledige inzet, maar uw input en feedback stellen we ook altijd op prijs. Heeft u een suggestie of verbetering? Wij staan er altijd voor open. Samen maken we de zorg beter en veiliger.
Bezoektijden en regels:
Rust is zeer belangrijk na een operatie. Mocht u toch graag bezoek ontvangen is het bezoekuur van 15:00 – 17:00. Gezien de kleinschaligheid van onze kliniek en de privacy van alle patiënten maximaal één bezoeker per patiënt. Uw bezoek kan zich aanmelden bij de receptie en wordt dan naar uw kamer begeleid.
Cliëntenraad
Om de zorgverlening en service op hoog niveau te houden hebben wij een eigen cliëntenraad die ons helpt bij het continu verbeteren van onze dienstverlening. Klikt u hier voor de pagina over onze ´Cliëntenraad´.
Contact
Heeft u vragen dan kunt u altijd contact opnemen met Park Medisch Centrum per telefoon tijdens onze kantooruren of middels onze contact formulieren.
Ervaringen
Uw mening is zeer belangrijk voor ons. Is er iets dat we kunnen verbeteren, vertel het ons alstublieft. U kunt ons bellen op telefoonnummer 010-436 1537 of mailen naar socialmedia@parkmc.nl. Bent u tevreden dan is het heel fijn als u een een review op Zorgkaart Nederland achterlaat. Klikt u hier om uw review te schrijven.
U kunt ook een ervaring schrijven op de Park website, klik hier.
Ervaringen lezen? Klikt u dan hier. Als u het leuk vindt om ook geïnterviewd te worden voor de site kunt u ons ook mailen op socialmedia@parkmc.nl. Wij kijken er naar uit om van u te horen!
Ook op Facebook kunt een recensie schrijven. Daar helpt u ook toekomstige patiënten mee.
Faciliteiten van ons zelfstandig behandelcentrum
Park Medisch Centrum en Parkkliniek beschikt over 3 ultra moderne klasse 1 operatiekamers en 1 poliklinische OK, een verkoeverkamer met 7 bedden en 30 patiënten bedden waar patiënten zowel in dagbehandeling als in klinische opname kunnen verblijven.
In onze ruime wachtruimte kunt u zichzelf voorzien van koffie en thee. U kunt kosteloos parkeren op de secundaire weg van de Hoofdweg of op het parkeerterrein aan de achterzijde van Park Medisch Centrum en Parkkliniek. Een route beschrijving kunt u vinden op de contact pagina. Klikt u hier voor meer informatie over onze faciliteiten.
Klachtenregeling
De medewerkers van Park Medisch Centrum en Parkkliniek doen hun uiterste best om u goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over een behandeling. Aan uw opmerkingen of klacht wordt een groot belang gehecht. Indien u een klacht heeft klikt u dan hier om de klachtenprocedure te starten.
Medisch dossier
Om uw medisch dossier in te zien logt u in op het patiënten portaal.
Opname
Voor iedere opname geldt een ander protocol. Onze receptie is verantwoordelijk voor de planning van de operatie na goedkeuring van een pre-operatieve screening met uw arts. Als patiënt wordt u door onze receptie geïnformeerd over de planning en verdere opname procedures. Heeft u hier nog vragen over neemt u dan contact met ons op.
No Show
Er wordt tijd voor uw behandeling gereserveerd. Indien u zonder bericht niet verschijnt ontvangt u een nota voor deze gereserveerde tijd. U kunt hier meer informatie vinden over ´rechten en plichten´.
Patiëntenportaal
Meer inzicht in eigen zorg. De rol van de patiënt in het eigen zorgproces is veranderd. Via een digitaal patiënten portaal kunt u nu onder andere alle afspraken inzien. U heeft toegang tot uw dossier en kunt alle gegevens downloaden. Is uw portaal nog niet geopend meldt dit dan bij onze receptie. Zij helpen u graag verder. Klik hier voor meer informatie.
Park blog en nieuwsberichten
Op onze Park blog plaatsen wij onder andere artikelen over behandelingen en indicaties. Tevens gebruiken wij deze pagina om de instellingen waar wij mee samen werken voor te stellen. Daarnaast plaatsen wij ook nieuwsberichten vanuit Park Medisch Centrum en Parkkliniek. Klikt u hier om de laatste artikelen te lezen.
PROMs-digitale vragenlijsten
Topzorg is onze doelstelling. Wij willen zorgen voor meer inzicht in de kwaliteit van zorg door inzage in medische uitkomstindicatoren en de ervaring van patiënten met de zorgverlening (PREM) en behandelresultaten (PROM). Deze inzichten dragen bij aan de verbetering van de kwaliteit van zorg binnen onze instelling. Klikt u hier voor meer informatie over de PROMs / PREMs digitale vragenlijsten.
Rechten en plichten
Park Medisch Centrum en en de patiënten hebben wederzijdse rechten en plichten. Een belangrijk recht van de patiënt is eerlijke en integere informatie. Klikt u hier voor meer informatie over het onderwerp ´Rechten en Plichten´.
Veel gestelde vragen
Op de pagina ´Veel gestelde vragen´ kunt u meer informatie inzien over onder andere de kosten van een consult, nazorg en wachttijden. Klikt u hier om de ´Veel gestelde vragen´ te lezen.
Wachttijden
Wij hebben een speciale pagina ingericht waar u altijd de laatste wachttijden per specialisme kunt inzien. Klikt u hier om de huidige wachttijden te bekijken.